TunERC ni zgolj podjetje ali delavnica, TunERC pooseblja strast in odvisnost do motoršporta. Pravno formalni obstoj datira v leto 2007, a naš ustanovitelj je zasvojen z bencinskimi hlapi že od leta 1989. Z leti je spoznal, da ni sam v svetu avtomobilskih navdušencev, kjer se je po ustnem izročilu že uveljavljal za strokovnjaka na svojem področju. Podjetje je pod pritiski profesionalnih in amaterskih drikačev, ki so želeli svoje avtomobile nadgraditi z njegom znanjem, ustanovil Ervin Ivančič.

Začetki

Zasvojenost z bencinskimi hlapi, kot bi lahko satirično označili Ervinovo navdušenost, se je začela že leta 1989, ko mu je oče poklonil  moped Tomos Kolibri T12 letnik 1963 (z dvema prestavama in prestavljanjem na ročico). S svojim darilom je bil družbi, ki si je lastila novejše Tomose, kot so apn4, apn6, BT50 in podobno, najstniško nekonkurenčen. Vse ravnice, na katerih je zaostajal za vrstniki, so Ervina privedle v preučevanje dvotaktnih motorjev in posledično tudi predelovanje le-teh.

S pomočjo raznih priročnikov o „friziranju“ dvotaktnih motorjev, ki so v tistem času krožili po takratni Jugoslaviji, je dodobra „napilil“ starega dvobrzinca, da je bil kos novejšim mopedom.

Po opravljenem vozniškem izpitu za B kategorijo in zaključenem izobraževanju za avtomehanika, se je z visokimi cilji zapodil v avtomobile.

1995-1999

Obdobje, v katerem je oče današnjega TunERC-a delal kot samostojni mehanik v Renault servisu TIMI. To delovno mesto je prineslo tudi neslutene “bombončke”. V servisu so namreč imeli zajetno strokovno angleško literaturo, ki je v najmanjše podrobnosti razlagala delovanje mehanskih sklopov in razkrivala, kako te sklope servisirati. Ta literatura je postala Ervinova zvesta spremljevalka pri vsakem odhodu iz službe.

1999

Čeprav zadovoljen pri servisu Renault TIMI, je Ervin zamenjal delovno mesto in se zaposlil v podjetju Revoz. Poglavitini razlog je bila želja po dodatnem izobraževanju, kar mu je novo delovno mesto tudi omogočalo. Po delu v nočni izmeni se je izobraževal za strojnega tehnika. Izobraževanje je v predvidenih rokih uspešno zaključil.

2003

Obdobje “tuning” mrzlice, ki jo je k nam pripeljal prvi del sage Hitri in drzni (The Fast and the Furious) in jo v tem letu še dodatno podžgal drugi del. Hkrati pa je bilo to tudi obdobje v katerem so Ervinu pod kožo zlezli avtomobili iz daljnega vzhoda, predvsem vozila znamke Honda.

2004

Leta 2004 je Ervinov dober prijatelj iz ZDA uvozil “kompresor kit” za svojo Hondo CRX. Slovenija takrat še ni premogla guruja, ki bi po meri izdelan mehanski sklop znal pravilno uglasiti z elektronskimi krmilnimi sredstvi. Po nekaj začetnih preglavicah pa je avtomobil naposled iz sebe le iztisnil, za takratne čase zavidljivih, 265KM (198 kW).

2005

Leto, ki ga zaznamuje Drag race projekt Gregorja Tuša in njegove Honde Civic z 272 KM. Je potrebno izpostavljati, kdo je poskrbel za zdravih 203 kW moči?

To je bil še čas, ko smo optimizacije motorne elektronike izvajali še na prostih asfaltiranih površinah. A s konstantno rastjo povpraševanja po naših storitvah je bilo kaj kmalu jasno, da tak način dela ni več opcija. Leta 2007 se je izvršila ena večjih investicij, ki nam je prinesla valje priznanega podjetja Mustang Dynamometer, in sicer model MD250 s kapaciteto 1200 konjskih moči.

2007

Ervin Ivančič, ustanovitelj:

“Veličina valjev in pa tudi njihov hrup pri delovanju sta me je prisilila v odločitev, da se grem poizkusiti v podjetniške vode, kar sem konec leta 2007 tudi storil…”

Navkljub upravičeni samozavesti in “kilometrini” izkušenj, je Ervin v prepričanju, da strokovnjak nikoli ne more biti predober, odšel v ZDA na EFI univerzo (Electronic Fuel Injection University, Temecula, Kalifornija, ZDA). Tam je uspešno prestal zelo zahtevno izobraževanje za EFI Tunerja. Ob zaključenem izobraževanju je uspešno opravil strokovni pisni izpit.

Danes

Ustanovili smo tuning center znotraj katerega vse bolj intenzivno delamo na novih projektih. Vsak projekt nosi osebni pečat naših strokovnjakov, a tako kot naši mojstri zaznamujejo uspešne projekte, pa tudi ti pustijo svoj odtis na njih. Spomnite se besed našega ustanovitelja – nikoli nisi predober.

Ervin Ivančič, ustanovitelj:

“Danes po vseh teh letih lahko našim strankam nudimo najboljše usluge na tem delu Evrope. Omogočamo jim kompletno vzdrževanje/servis vozila, zamenjavo določenih delov vozila, nudimo tudi izgradnjo dirkalnega vozila torej izvedbo projekta od začetnih načrtov do funkcionalnega vozila. Podkovani pa smo tudi pri reševanju raznih napak na motorni elektroniki ali motornih komponentah (ko vozilo več nima prave moči in/ali na armaturi sveti opozorilna rumena lučka za okvaro motorja itd).”