Loading

Levičnikova cesta 4, 8000 Novo Mesto

+386 31 811 172

info@tunerc.si

Pon-Pet: 8:00 – 17:00

Prispevki

Prispevek o chiptuningu v oddaji Volan S24E04

Obiskali so nas iz oddaje Volan. Vabljeni k ogledu.

Seat Leon Cupra ST 300 OPF stage 1 chiptuning

Opravili smo stage 1 chiptuning na motorju in 7-stopenjskem dsg menjalniku ter pridobili cca 50 konjskih moči in 80 Nm navora.

Renault Clio R.S. Trophy 220 EDC stage 1 chiptuning

Opravili smo stage 1 chiptuning na M5M401 in 6-stopenjskem edc menjalniku ter pridobili cca 30 konjskih moči in 50 Nm navora.

Formula Študent

Pomagali smo pri tuningu Formule Študent iz Maribora. GPE13. KTM 505 SX-F

Tuning dirkalnih vozil

Tuning dirkalnih vozil

Našemu znanju, izkušnjam in opremi zaupajo tudi profesionalni dirkači iz sveta avtomobilizma. Nič presenetljivega ni, če boste v naši delavnici zasačili dirkalna vozila za reli, krožne dirke ali celo formulo student iz Maribora.

Chip tuning, oziroma v bolj žargonskih vodah »čipiranje« in »čipanje« ter malo bolj redko »remap«, je področje naše profesije v katerem se odlično znajdemo in zato tudi vedno zagotavljamo vrhunske produkte.
Vaš avtomobil vam lahko nudi večje užitke in lepšo vožnjo le, če ga boste zaupali profesionalcem, ki vedo kaj delajo. Pri Tunercu za besedami stojimo tudi z meritvami in širokim spektrom zadovoljnih strank, med katerimi so tudi profesionalni dirkači, ki si napak na tem področju ne smejo privoščiti.

Verjamemo v našo strokovnost in profesionalnost, zaradi česar tudi brezkompromisno stojimo za našimi produkti. Prepričani smo namreč, da kdor zna optimirati pravo dirkalno vozilo, zna tudi osebno vozilo. Poraja pa se nam dvom v strokovnjake, ki se dirkalnikov izogibajo.

Golf mk I – drag

GOLF mk I za drag

Tuning dirkalnega avtomobila za drag dirke na dyno-tu, tako kot bi moral biti narejen že v štartu. Nastavili smo dovod bencina, timing in pa kar je najbolj pomembno, timing odmičnih gredi zdaj deluje tako kot mora! Dobili smo dodatnih 50Nm navora le z uporabo VANOS sistema na pravilen način!

Citroen Saxo Turbo

Vozilo je bilo predelano z vgradnjo turbo sistema, katerega je po naših nasvetih vgradil lastnik sam. Zaradi same narave vozila, prihranitve stroškov in boljšega delovanja vozila smo se pri tem vozilu odločili, namesto vgradnje standalone sistema raje vgradnjo Unichip sistema, piggyback kontrolno enoto z dodatno vbrizgalno šobo 1000cc. Zadevo smo prignali do 200 konjskih moči (na serijski motorni agregat). Vozilo se kot predvozilo redno udeležuje gorskohitrostnih dirk po Sloveniji in Hrvaški.

Dirkalni Seat Leon 2 Turbo

Vozilo je bilo optimirano (narejen dirkalni program) v naši delavnici z dirkalnim motornim računalnikom AUTRONIC in na dirkališču razvije zavidljivih 520konjskih moci in 630 Nm navora.  Vozilo se redno udeležuje dirk po Hrvaški (Grobnik), Avstriji (Salzburgring, Melk), Italiji (Panonijaring) in Slovaškem (Slovakiaring).

Seat Leon pri razvijanju dirkalnega programa na valjih v Tunerc delavnici

Suzuki Swift GTI 1300 gr. A

Andrej Prelc

slika: (Andrej Prelc po zmagi v diviziji 1 na GHD Gorjanci 2014)

Drzavni Prvak divizije 1 leta 2013 in 2014

Lancia Delta Integrale

Vozilo je bilo predelano v dirkalno vozilo v Srbiji za njihovo drzavno prvenstvo. V vozilu je SERIJSKI Lancia 2.0T motorni agregat, zamenjani deli so le turbina, kolektor in intercooler. Vozilo smo optimirali z Unichip kontrolno enoto in iztisnili “varnih” 450 konjev iz serijskega agregata. Sedaj po 3 letih motor še vedno lepo prede in je še “neodprt” od samega začetka.

Več: http://www.gonzaracing.com/news/srpski/article/aleksandar-vidosavljevic-vreme-za-uzivanje-video ter http://flickrhivemind.net/Tags/trkacki/Recent

Video

Kategorije